Followers

Sahabat Masih Ada..

www.tips-fb.com


salam..

entry ketiga aku dalam hari ini...hmm..

entry aku yang dua sebelum ini..seolah olah aku hanya mempunyai kawankawan yang buruk pula kan?

bukan camtu...senanye aku ada ramai kawan yang oke2..tapi yang aku tulis tu pasal kawan yang aku rasa rapat dengan aku..boleh susah senang sama2 (dah macam suami isteri lak kan)...

sekarang ni pon..aku ada je kawan yang dah 7 tahun kawan nan aku..tahun ni 8 tahun..kitorang lagi la..maki..terasa..amende sume..tapi still kawan2 lagi..mak bapak kitorang pon kenal..kalo nak ikotkan cara kitorang berkawan...hampir 24 jam kitorang bergaduh...xcaya pergilah tanya myra amir, laili, ili fatin, qil, zahid..ramai lagi...kalo dorang nampak kitorang je memang akan pergaduhan jap lagi..kadang2 pasal duit..pasal makan..tapi oke je..

aku xkisah kalo orang melaser aku kalo aku leh melaser dia balik..ni tidak..ko leh sembur aku..bila aku sembur ko...ko nak terasa kan??

selain kawan aku yg 7 tahun tu..kawan laki aku masa diploma pon masih contact dengan aku...masih tau bila aku ada prob..masih tolong aku walau aku hanya mesej dia bila aku nak tanya something...aku xigt pon besday dia bila...dia pon xpernah wish besday aku..tapi kitorang oke..aku masih lagi kawan nan dia...bila aku jemput datang rumah pon..masih lagi datang kalo dia free..

kenapa kita xleh kawan camtu je? kan senang..xyah pening2 pala nak pikir..ni bila ada aku wat silap xnak cakap nan aku..bila aku tanya nape..xde ape..ko ingat aku ade scanner ke nak scan hati ko? haih..

ni kalo aku trozkan mau terbuka segala galanya ni..so aku diam..dan troz diam...

k la..kalo korang ada rasa xpuas hati..silalah..sila...komen kat bawah tu..huhu...






 

0 coretan: