Followers

Entry Pertama 2013 :)

www.tips-fb.com

salam.. :)

apa khabar semua..lama saya tidak menulis di blog ini :) sedar atau tidak..kita sudah pun memasuki tahu baru..2013 :) usia makin bertambah..begitu jugak perangai dan pemikiran harus seiring dengan usia.. :)

oke..nyampah lak update gini...

hai semuaaa..acamne? sonok ke tahun baru? ada perkara sedih atau gembira yang telah anda lalui sepanjang 4 hari di tahun baru ini? saya?? ada jee...heheh

tahun ni tahun terakhir mungkin (in sha Allah) untuk aku bergelar seorang student :)

tapi yang xbestnya..dalam semangat nak mengharungi semester terakhir..aku didga olehNYA..

account aku ada masalah nan kolej..haih..xpe laa..ada jalan penyelesaiannya tuu.. :)

hah...start dari JULY 2013 in sha ALLAH aku akan start praktikal..jadi..ada x sesapa yang ada tempat praktikal best2..silalah gtau aku :)

aku blaja dalam bidang DATA COMMUNICATION..kalo ada bidang SOFTWARE ENGINEERING pon oke :) NETWORKING pon oke :)

xsaabr tau nak abeh blaja ni..dulu masa abeh diploma..memang xmo keje lagi...nak amik degree teros..alhamdullilah dah nak abeh..

banyak gak la pengalaman pahit manis sepanjang amik degree ni :) first year masuk degree nanges setiap sem..masa tu cam xkuatnya..tapi xde la sampai nak benti blaja..cuma nak tuka course jee...
tapi nasib ada kawan merangkap my bestie yang bagi sokongan :)

tq awak :)

eh klaa..
cam panjang lak rasa..heheh...

jumpa lagi nanti :)