Followers

Thank You

www.tips-fb.com

salam :)

harini saya baru sihat dari demam+batuk..tapi masih ada saki baki sakit lagi..esok2 baikla tuu.. :)

hmmm...actually ramai jugak yang baca entry aku tu..xtinggal jejak..nevermind nevermind :)

n pagi tadi aku dapat satu komen dari seorang blogger jugak.. Ina Yusoff.. sape xknal dia kan? dia agak femes gak dalam dunia blogger ni :)

first aku baca komen dia..aku agak terkedu..aku xtau nak cakap camne..lama aku amik amsa nak balas...sampai la sebelum entry ni ditaip aku balas...aku rasa xpayah la kot aku paste..sape2 masuk blog ni konfirm leh baca punya :)

aku nak say tq la kat puan ina yusoff ni atau aku panggil dia yus jeee..hehehhe...tq yus komen kat entry tu :)

tu je la nak cakap...by the way..ilang sorang kawan xbermakna kita mati :)

aku nak letak sket kata2 yang ibu salu cakap kay aku..

Biar orang buat kita..jangan kita buat orang..kerana perbuatan dia itu akan dapat balasannya suatu ari nanti..

so sampai skang aku pegang benda ni :)





 

1 coretan:

InaYusoff said... Click To Reply!

Uuuhuiiiii....mane pemes.xpemes...xsp pon knl yus leee.....

Sy just luahkn pe yg sy rs dan alami mengenai erti persahabatan..

Masing masing lain persekitarannyaaa..... :) ..