Followers

Xmatang?

www.tips-fb.com

senanya aku serabut..kau tau x..dulu2..masa aku xinvolve kawan dak pompuan..idop aku xseserabut ni..tapi..bila aku dah masuk kolej..aku xleh nak kawan nan dak laki..sebab..kebanyakan dak laki yang aku jumpa perlukan kecantikan tok jadik kawan dorang..

semenjak aku libatkan diri berkawan dengan perempuan..aku selalu mengalami masalah..hmm..aku runsing...

siyes..ikotkan hati aku yang masih ada marahnya..memang aku akan bersemuka..tapi..aku dah berumur..patut dah leh fikir secara matang..tapi ntahlaa..

sedangkan aku menulis entry pasal dia tu pon...aku rasa xpatut..tapi biarlah..hmm..

aku tulis tu bukan nak kate aku ni xde jahatnya..aku ada jahat nya..tapi bila bab kawan2 aku jaga..

aku ni manusia biasa...xsempurna..jika aku ada silapnya kau boleh tegorkan? xyah nak wat tindakan xmatang..aku xmo kawan ko..aku xmo cakap nan ko..apa tu weyh?? haih..

pening la kepala aku..hmm...









 

0 coretan: