Followers

memerlukan pertolongan

www.tips-fb.com

aku musykil r...
aku terpikir2...
dari hari 2 aku tanya sorang niyh..
apa benda 2...
tapi sampai skang dia xjawab2..
now aku terpaksa tanya korang..

KACIP 2 per?
tulun r...

ayat yang penah digunakan..
"kacip r mu ni hannie"
per 2?



8 coretan:

-N e Y r A- said... Click To Reply!

kacip ade 2 meaning. sama ada kacip pinang tuh atau pun kacip (kawan baik). hahaha. kalau kat tmpt aku, kwn baik tuh kacip ah. mcm kamceng. haha

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

ye ker?
tp..ni cam lain..
dak2 kelat dok gner kat aku...
camni ayat dia
"kacip r mu ni hannie"

coke-kren said... Click To Reply!

cube ko pikir...ap ko buat yg buat dorg ckp cm2...pikir2...

coke-kren said... Click To Reply!

cube ko pikir...ap ko buat yg buat dorg ckp cm2...pikir2...

coke-kren said... Click To Reply!

cube ko pikir...ap ko buat yg buat dorg ckp cm2...pikir2...

MisZ PinKy said... Click To Reply!

huhu tulaa kacip tu bkn ke utk digunakan mase mkn sireh..

"kacip r mu ni hannie"

x dapet den nak nolong laa..

1st time dgr ayat cmtuuu..

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

coke;
nper ko taip byk2 kali ha?
ntah r...
cam aku gurau2 ker...
dorang akan cakap cam2...

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

deanna;
heheh..2 r..
hannnie pon 1st time dengar...