Followers

www.tips-fb.com

T.E.R.A.J.I.N kot...heheh..


ha...cam dah lama xtaip panjang2 niyh...so arini cam nak taip panjang sket r kan..hehhe..oke..bermula pada hari SABTU..ibu and ayah kene g sarawak...kerana amir kawen...ngn org sarawak r of coz kan..aku xder gbr nk upload coz aku xg..nnt dah dapt gbr aku upload..hehe..aku pon ajak r wan lepak umah aku..sebab xder orang kan n xder kenderaan nak bergerak2..n then pg2 sabtu 2..aku bgn r pg nak anta ibu and ayah kua umah..bukan g lapangan terbang pon..*skema r lak kan...pas2..adeq aku *jim pon bangun awal pagi gak..kerna apa?kerna dia kene g UIA der sminar PMR...aku lak nak ikut wan balik ampang..kerna apa?kerna nanti kalo xikot aku xder kenderaan nak g beli makanan...oke..abeh kisah pagi yang panjang berjela2 itu...pas wan balik keje..kitorg lepak jap..n petang 2 baru balik ke umah selayang..coz..adeq aku dah nak balik kan..nnt sper nak belikan dia makan???*aku malas nak masak...masa on the way balik 2..eh..no..masa kat umah wan g..aku dah rasa2 nak demam dah..dah flu yang sangat terok...muka dah merah2...wan lak dah batuk2...batuk yang terok niyh...n then...masa dah sampai selayang..kitorang singgah minum hot water...heheh..aku minum 100 plus..wan minum teh o limau suam..*betol ker?bantai jer r...pas2..kitorang balik..n aku pon g amk adeq aku...balik 2 mandi2 jer..aku dah rasa xselesa dah...panadol soluble jer aku dah telan 6 biji..pas2 balik 2 cari lak ubat flu yg doc nyer...jumpa-jumpa jer..aku troz telan..n then wan n adeq aku g blikan makan..pas makan jer..aku troz tdo...xlarat gler dah niyh...

pas2 pagi AHAD lak..aku bangun pagi nak anta jim g sek..coz dia der seminar g kat UIA...balik 2..aku mandi2 tdo balik..xlarat..wan dah cam nak demam dah aku tgk...pas2...kol 10 cam2 kitorg kua breakfast...balik2 dua2 tdo g..n tgk tv...heheh...pas2 sementara nak tunggu jim balik kitorang xkua umah r...coz xlarat kan..aku jemput jim petang 2 troz g bli makanan coz tau dah xlarat nak kua banyak2 kali..malam 2...sumer orang tido awal...n suppose malam ahad ni..ibu n ayah balik..but jim jer yang tunggu..aku dah xlarat sangat..aku terbangun kol 1 lebih tgk jim xtido g..padahal sekolah 2 isnin 2..

pagi2 ISNIN 2..aku ngan wan xleh bangun coz dua-dua demam...tapi..dalam kol 7 2 gagah gak bangun g klinik...klinik kesihatan..aku tgk kete n moto kat perkarangan 2..aku dah rasa nak pengsan dah...ramai gila kot..xper r..kitorang g amik nombor...wan 150..aku 149...ramai 2..xper r..kitorang g makan dulu...makanana dia nasib sedap...huhu...tunggu punya tunggu...baru r setel..*malas nak citer procedure dia..panjang bangat nanti..pas2 balik n berehat...petang 2..wan gigih gak nak balik...ibu n ayah risau..coz dia xbaik g...tp..what to do..dia nak balik gak kan...pas2 aku pon berehat jer r...tdo xbgn2 lak 2...

n SELASA aku still mc...n RABU iaitu semalam...aku baru masuk keje...n terjumpa lak dak practical yang baru masuk..L.E.L.A.K.I...aku xder hal coz aku dah bese ngn dak laki kan..nak tau pasal dorang?dia lain hari k...k r..picca...di bawah...xbanyak pon...


Photobucket
-saya yang cam pekerja mcD-
*adeq sayer kater..patutnya tulis saya yang cam pekerja mcD yang ada something di hidung..n dia kater cam tindik lak..sampai ati kan?

Photobucket
-saya di kedai makan-

Photobucket
-saya yang bercahaya-

Photobucket
-kami yang cuba segar di klinik-

Photobucket
-kami yang masih mencuba-

Photobucket
-makanan dan minuman saya-

Photobucket
-dari pandangan atas-
*cedap..

Photobucket
-wan yang dah mula runsing kerna xsampai2 lagi giliran-

Photobucket
-ramai bangat orang-




8 coretan:

Anonymous said... Click To Reply!

ADA-hah nasik lemak..hannie xsah klu xde kuah mcm banjir..tp ni banjir on the way nk kering.heee

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

ada;

hahhaha...
ikot kan ati nak amik g byk..
tp..
tkut xsedap..
amik sket jer r...

MisZ PinKy said... Click To Reply!

lapa2..

huhu..

*semoga cepat semboh..

;p

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

misz pinky;
heheh..
tq..
lapa g makan r...

-N e Y r A- said... Click To Reply!

oi hang tak rety2 buat perenggan ke? pening aku. hahaa. kan cekgu dah marah ni. haha

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

alamak...
cowie cekgu..
nnt sayer hapdate...
hahah...

GreenWave said... Click To Reply!

hmmm nk bali wtpa wei??hehehe

nnt aku wt sambungan cerita demam aku kt blog aku lak...hehehe

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

bali pe wei?
xpaham?