Followers

keletihan??? kerana apa???

www.tips-fb.com

adoiyai...nper r rini aku rasa cam nantok gler2 nyer..ish..xsker r...aku rasa dah dekat 2 hari dah aku xdpt tdo berkualiti..ye r...balik2 xkn nk troz tdo kan...mesti r nak kene layan adeq aku dulu...parents aku lagi..hmm..ibu aku 2..byk sangat cakap nyer...hehe...terpaksa r dgr2 dulu...korang pon paham2 jer r kan..parents kita ni makin berumur..makin kebudak-budakkan..hmmm...

rini aku membuat kerja baru..iaitu documentation for my project..aku kene wat gantt chart..bagi sesaper yang rasa cam blurr jer 2...gantt chart 2 lbih kurang cam what timelin planning r..1st u nak watper..then nak watper...cam2 r..hehe...

k r..nak sambung kerja-kerjaku..da~~~

4 coretan:

Neyra Shazeyra said... Click To Reply!

ko slaah link blog . u blog mizi ko letak nama fuad

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hehhe..dah btol kan kak...

GreenWave said... Click To Reply!

ada sesi tego menego kt cn...[ r tego blog alu lak..hehe

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hehhehe..gong r hang..