Followers

hampir BERAKHIR

www.tips-fb.com

arini.. 2 jun 2009...hampir berakhir r kehidupan kolej aku...
kenaper aku kater begini? kerana kerja2 membaiki ker
ja2 tugasan ku telah pon hampir habis...dari semalam aku cuba abehkan kerja2
ini..sebenanrnya...aku sangat mencemburui junior 1 sem aku..xder benda yg nak dibaiki...huhu...tapi xper..dorang pon dah mengalami dugaan maha hebat pada semester ini..kan cik eyra???hehehe....

tengok r asmnt2 aku yang aku cuber siapkan selama 2 a
ri ni..




tempat blaja aku yang sangat berselerak...

ni kawasan untuk mencetak tugasan2 aku, nadh n ada...tewok kan??? hehe...


ini tempat aku menjadikan stok simpanan kertas aku..terok kan???hehehe...

setelah aku hampir menyiapkan kerja2 ku..ini lah yang terpampang kat laptop aku...my dear game SORORITY LIFE....heheheh...





4 coretan:

-N e Y r A- said... Click To Reply!

HAHAHA. betul cik hannie. hang jeles ngan kami ka? HAHA.

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hahha..
agak kejelsan gak r sket...

-N e Y r A- said... Click To Reply!

haha. aku ta sabar nak mula sem baru. wakakaka

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hehe..
hope ko mopa wei..