Followers

16 June 2009

www.tips-fb.com

rini masuk hari kedua untuk minggu kedua aku prac kat cni..minggu lepas aku duduk kat blok len..minggu ni aku dipindahkan ke blok len...blok atau bilik yg aku duduk niyh..tempat org format2 pc...tanya2 paper jer r..aku rasa cam keje technician r kan..tapi...semalam (15 June 2009) xder lak org tny paper..but today aku n der sorg dak prac ni dipanggil untuk tolong dia tarik UTP cabel cat5e...mula2 aku agak takut gak..ye r..tarik cmner?tarik bese jer r kan..hehe...pas2 dak 2 cakap tarik cam bese jer..so..aku xder r riso sgt...pas2...keje aku hulur kabel n pengikat jer..aku nak gak nek atas tangga 2 n wat bnd alah 2..tp..mungkin kerana saiz badanku yg agak besar...dorg takut kot..hehe...takut tangga 2 xleh support berat aku..tp xper r..kurang2 aku der pengalaman tengok jer...hehehe...

2 jer r alkisahnyer...hehe..n now time aku naip niyh..aku dah rasa dah kelengohan tangan2 n kaki2 ku kerana berdir yg terlampau lamer n menghulur barang2 tadi...huhu...tp..ok what...fun r gak..dari aku tercongok jer kat dalam bilik ni kan..hehehe...

aku nak upload gambar pon..xder gambar..hehe..aku takut kene mara lak tangkap gbr...

k r..da~~~~~~

2 coretan:

-N e Y r A- said... Click To Reply!

UTP cat5e! hahaha. tiba2 rndu kolej

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

gong..
sem dpn msk ler...