Followers

Saya Rindu :'(

www.tips-fb.com


amaran awal!! sila tekan pangkah di hujung kanan window anda..entry beremosi..
saya rindu..
saya rindu sangat dengan waktu dulu..
tapi..ntahlaa...
saya tau..bukan salah dia sahaja..salah saya jugak..
kurang komunikasi..
iye..
itu masalah utama..kurang komunikasi..
hmm...saya dah xreti nak macam dulu,..
dah xreti nak tanya khabar..
dah xreti nak tanya "awak ngah watpe"..
dah xreti nak cakap "saya rindu awak:"..
dah xreti nak calling2..
dah xreti nak mesej2..
mana pergi semua tuu..
ye saya rindukan perhatian dia..
rindu sangat..
tapi apa boleh saya buat..
saya cuba buat yang terbaik..
tapi saya tau belom cukup bagus kot..
kot?
bukan kot..
sebenarnya saya xwat yang terbaik..
hmmm...

kadang2 saya jeles..
jeles dengan orang2 sekeliling saya..
bukan sebab harta..
bukan sebab duit..
saya xperlu semua tu..
cukup dia curahkan kasih sayang..
cukup dia curahkan perhatian..
cukup kalo dia lambakkan semu ni kat saya..

ntah laaa...
saya hanya menanti..
menanti masa...
menanti semua ni akan berubah..
kami gembira..
tapi di luaran..
saya dah xtau apa perasaan dia kat saya..
ungkapan2 seperti
"i love u"
"saya sayang awak"
semakin berkurangan..
hmm...
kenapa ye?
sebab kami terlampau selesa dengan keadaan sekarang ni?
sebab kami xde usaha untuk perbaharui apa yang lama?

ntah laaa..
ni dah second entry taip camni..
malu rasanya...
tapi..
bagaimana lagi harus saya buat?
bagaimana??
saya tidak boleh cakap sikit pon..
akan mengalirlah air mata ni..
akan teresak esak la saya..

saya xharap dia baca semua ni...
serius xharap..

hmmm...
dah laa..sampai sini je kot leh tulis...
xmampu dah..
xmampu dah...












 

0 coretan: