Followers

Hannie dan Blackberry nya

www.tips-fb.com

First nak gtau..ini adalah scheduled-entry

entry lepas dah cerita pasal sejarah telefon saya kan? huhuhu... hari ni nak cerita pasal kenapa saya suka sangat nan blackberry..huhuh...

  • saya suka fon ada keypad..senang nak taip..xtypo..insyaALLAH
  • saya suka push notifications dia yang laju
  • saya suka emel dia yang ringkas
  • saya adalah seorg yg kuat bersosial..jadik applications social networking dia saya sgt suka..
oke..ni antara2 nya la kenapa saya suka sangat nan blackberry saya...saya bukan xtry android..saya pakai fon android..ntah laa..tapi xkene jiwa kot..saya suka jugak android..tapi blackberry di hati...xtau la di masa akan datang kan...saya penah online guna android..twitter la terutamanya..sebab itu keutamaan saya..notifications lambat masuk..walaupon saya dah setting semua..tapi xtau la sebab saya xpandai atau apa kan..walaupon blackberry cepat abeh bateri..tapi saya rasa xde masalah..sebab kan..skang ada charger dalam kereta..external charger..battery spare..macam2 solution kan?

walaupon applications android nampak lebih menarik..tapi..saya rasa cam membaxir tok saya..sebab saya xguna sangat pon..saya guna untuk ikot trend je..beza nan blackberry saya..hampir semua applications dalam fon saya..saya guna..tu jela...

senarai applications dalam blackberry saya:-
  1. Facebook for Blackberry
  2. Ubersocial for Blackberry
  3. Foursquare
  4. Whatsapp
  5. Blackberry Messenger
  6. Yahoo Messenger
  7. Google Talk
  8. Opera Mini
  9. Facebook Messenger
  10. Battery Watch
  11. QuickPull
  12. Camera Mute
  13. vScreenshot
  14. Photo Editor Ultimate Free
  15. AirAsia
  16. Blackberry Protect
  17. Google Maps

ni la aplikasi-aplikasi yang ada dalam blackberry saya...ni belum upgrade OS dan shrink fon lagi..huhu...nanti kalo ada2 perubahan akan la saya update kembali... :)






 

0 coretan: