Followers

Culture Club Module 2

www.tips-fb.com

nak story pasal aritu ader pergi agrotec club..kat hulu langat batu 14...nak upload gbr ke ek???ngan tenet yg lembap ni malas la kot...huhu..

oke kitorg pegi 2 15 May 2010...mengikut memo...pukul 10.30 pagi kene berkumpul kat foyer perempuan dah...tapi cam bese lah aku nan shinchan..kol 10.20 baru nk grak..pas2 moto lak xder minyak sbb my bro gner..aper lagi berbakul bakul la kene maki nan aku...huhu...tapi dia xdgr pon..sbb aku maki kat moto..hahaha...pas2 around 10.40 sampai la ke BMI...tgk2 ramai g xsampai..huhu..bukan kitorg je lambat..masa sampai tu pegi la parking moto sumer..pas2 nampak ili n qiel kat cafe bawah atau student cafe...kitorg pon lepak2 la c2...smebang2...pas2 terleka tgk2 ader ahli group kitorg mesej suh nek bus..hahah...kelam kabut gler  la masa tu...pas2 nek bus lak...aku kene dok ngan org xknai..aku cam xsyok laa.,.huhu...but then nasib aku dpt kerusi len...heheh..shinchan pon datang dok sebelah aku..perjalanan pon bermula..

barubaru start perjalanan tu...aku n chan steady lagi..leh glak2 lagi..hahahah...bus ikot MRR2 n bukit ampang tok ke agrotec 2...so xder la aku pening sgt kan..masa aku sedap2 ngah tengok pemandangan tu...ili mintak makanan kat aku..huhu...kitorg dah janji nak bawak roti..luckily la aku mmg sker bwk makanan kalo ader function aper2..pas2 ili xkenyang agaknyer..dia bantai makan salad yg dia buat lak..hahha....aper lagi aku tgk...chan..wani n qiel laju jer...ili nk kasik aku punyer...tp...aku dh xleh mkn sgt,..coz aku dah start pening coz nak nek bukit...saper tau bukit ampang 2 camner pasti tau aper yg aku maksudkan..huhu...so kesimpulannyer aku xmakan..hahah... (oke bau kurma ayah aku masak...sodap niyh). 

then...sampai la kat agrotec 2... YA ALLAH!!! 2 la benda pertama aku cakapkan pas aku tgk agrotec 2..selain pemandangan yang cantik...ader pokok2..aku terkejut dengan bukit yg curam 2...almost 90 degrees..hahah propa...but serius...curam oke...aku rasa turun xder masalah..nak naik nnt camner???adoiyai...hahah...lamer gak sumer org duduk dalam bas..tunggu nak turun camner..huhu..laslas turun gak...ya ALLAH...mmg curam gler la..aku rasa nan badan aku yg besar niyh...kalo terjatuh mmg cam bola la bergulingguling...hahhaha...sumer org glak masa aku keluarkan statement 2...gler la...hahha...bler dah sampai kat bawah...kitorg disuruh berkumpul dan madam shariah bagi kitorg beg n kipas as sagu hati la kan...kitorg sumer suker laaa...aper lagi..hahahha...

then..kitorang dibawa ke tempat makan...yeay...bestnyer sebab saya dah lapa..hahha...tapi..kuciwanyer aku xleh mkn makanan2 2...sbb aku kan xmkn bnd plik2..so aku hanya makan sup nasik..nasib la bawak roti sadin..huhu...aku makan 2 jer la...xleh makan byk2 nnt xleh men game kan...pas makan pegi surau untuk solat zohor..pas2 kitorg aper lagi..bersedia untuk men game..huhu...

aku men 3 gem patutnya...selipar gergasi...kepit bola..n boling padang...huhu...tapi selipar gergasi 2 grup aku xsempat pusing..hahahha...so aku amen laa..hahah...klakaklaka...pas2 lagi 2 gem 2 dak laki jer leh men..masa dorg men 2....aku..wan...ili...qiel g berendam dlm sungai jap..hahah..tp jap sgt coz aku nk salin baju cepat...so...kitorg pon pi salin baju..masa kitorg dah abeh salin baju 2...org pon dah ramai kat lau...maknanyer game dah abeh...pas2 ...g minum petang n balik..hahha....

oke..nper aku glak??? sebab macam aku cakap mula2 bukit dia curam kan...n aku mmg bermasalah tuk nek bukit 2...hahahah...bper kali aku benti...nasib la ili n qiel nek laju dorg jaga tempat kitorg...hahah...ader gak tempat...hahah...gler la...but syok la pengalaman ni...hehehhe....abehla module 2 culture club..heheh.. :) 








/coding highlight/

0 coretan: