Followers

Kawan Cam2 Ker??!!

www.tips-fb.com

kawan - melayu
friend - english
صديق - arabic
朋友 - chinese 
kaibigan - filipino
ami - french
Freund - german
दोस्त - hindi
เพื่อน - thailand

sumer ni samer maksudnyer..
tetap sahabat kan..
tetap berkawan..
menjalinkan sesuatu perhubungan..
meluaskan jalinan sosial...
huhu..

tapikan..
ader ker orang tau..
makna sebenar persahabatan 2..
ha..
google r..
hahha...

xyah r..
benda ni logic k..
sendiri mau pikir r..

ader kawan aku kater..
"sahabat ni xperlu bersama"

lagi sorang kater..
"sahabat ni ader time susah senang"

ader lagi berkater...
"sahabat ni perlu jer ader nan kiter"

ada lak yang berkater
"aku akan sentiasa nan ko hannie"
*tapi..bila tiba masanya..xder pon..ni nama cakap xserupa bikin..

ha..
ni yang paling aku sejuk kalo dengar..
"kawan 2 xperlu bersama setiap masa, tapi yang penting dia ader nan kiter ble kiter perlukan dia dan kiter ader untuk dia biler dia perlukan kiter"
*panjang kan??tapi aku sker..huhu..

ntah r..
bg aku..
sahabat adalah semua dia atas..
hahha..
skema siot..

aku ni..
dari kecik sampai besar..
dah macam2 kawan aku ader..
aku salu ilang kawan...
sebab kawan ni xleh rapat sangat kan..

tapi aku jenis kawan..
memang kawan idop semati ler...
tpi..
kawankawan salu xhargai aku...
hmm..

skang aku ader sorg kawan...
rapat gler r..
blaja skali..
g study kt lua skali..
dok umah skali..
tp..
xtau r sampai bler..

aku sayang kawan kawan aku..
tpi..
kadangkadang aku perlu pilih kawan..

kalo ader yg terasa ni..
terasa r..
tapi aku bukan kater ko..

yer..
di kala aku taip entry ni..
memang aku sentap..
sentap nan insan yg bergelar kawan..
hmmm...

bia r orang nak kater aku childish ker aper..
bler korang kene baru korg tau childish ker x..
hmm..

p/s:-korang renungrenungkanlah...jangan sampai kene kat batang idong sendiri..













0 coretan: