Followers

Xbaik Menghasut...

www.tips-fb.com

lately ni..banyak masalah yang berlaku...hmm..ntah r...cber korg berpikir jap sementara baca blog hannie niyh...

"aper korang rasa bila korang dapat hasut orang???"

ok...2 baru intro ok...cber korang duduk jap..termenung..berpikir...aper korang akan rasa kalo perkara 2 terjadi???mungkin benda 2 jadi di antara sedar atau tidak...hmm..

aku pon kadangkadang TERbuat cam2 gak...n rasa sangat menyesal oke...but...aku xsedar kalo aku wat...n aku xsengaja...but..kalo org len npk mesti xsuka kan..huhu...

aku tulis entry ni bukan tok ngatangata sapasapa...but..juz tok reminder tok diri kita...jangan menghasut org..salunyer hasut ni benda yang xbaik kan????

aku pon lately ni ader r cam berdosa r sorg dak ni..aku knai dia lamer dah...but aku terpengaruh nan cakapcakap org yang agi baru aku knai...cian dak 2..padahal masa aku kawankawan nan dia duludulu xder masalah pon...hmmm...

ri2 aku nan mbr aku sorg bincangbincang r benda niyh..hmm..mmg r...mbt aku pon rasa benda yang sama...hmmm...aper r...

nnt aku kene mintak maaf kat dak 2...huhu..


currently::mencari umah kosong nak pindah..ader ker???





4 coretan:

TeD said... Click To Reply!

menghasut memang best kadang2... tapi rase macam setan la sebab setan kan suka menghasut diri kita buat benda tak baik...

tapi kan, benda ni kadang2 automatik... ataupun tak dapat kite nak sangka or predict nak terhasut orang lain...

tengok jugak situasi... macam kite kate kat kawan kite.. "eh, ko jgn bagi dye tido bilik ko sebab aku dengar dye ni pencurik and bla bla bla..." ...

at the same time, kite sebenarnye memberi informasi kat kawan kite tu yang orang tu pencuri... tapi tu lah..depends on niat kite....

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

btolbtol...
hannie setuju...

grOundnUt said... Click To Reply!

uiikkk??hasut??isk²...masih ada lagi tabiat macam ni walau dah tua pon...
kepada para penghasut...terimalah balingan kasut dari aku ke mulut mu...eheheh...^^'

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hahhaha...
tp..
bak kater ted...
kadangkadang kiter wat tanpa sedar..
:)