Followers

Untuk kamu yg saya syg...

www.tips-fb.com

saya penat...
saya bosan....
sepanjang idop saya...
saya kene pikir perasaan orang...

saya tau saya silap tadi...
saya tunjuk saya kuat...
tapi...
saya xleh...
saya sayang dia..
bia pon baru 4 bulan...
saya kenal dia....

saya dah xharap dia kawan saya....
cuma...
tolong maafkan saya...
supaya...
saya aman di dunia sana kelak...
tidak perlu mencari kamu lagi...

saya....
xsker bila saya terlampau lemah untuk melawan perasaan sendiri....
saya xharap kamu paham....

kadang-kadang...
saya bosan...
penat nak pujuk kamu...
saper nak pujuk saya lak jika kamu sakitkan ati saya???

hmm...
xper r...
benda dah jadi...
juz...
saya harap kamu tima r si dia...
si dia yang ingin menyayangi kamu....
sungguh...

saya tau....
dia dah mula menyayangi kamu....