Followers

Kisah Kawan2...

www.tips-fb.com

hye...hye...
dah lamer x mencoret kata2 di blog iniyh..
ada org rindu saya x???
hmm...
skang ni saya sudah malas on9...
dulu blaja IT...
24 hours dok depan lappy saya yg comey iniyh...
tapi..
kat cni...
bukan gner lappy sgt...
huhu...

hmm...dah alang2 saya on ni kan..
nak cter r sket kehidupan saya di kolej iniyh...
huhu....
cter maner hengat jer...

kes pertama : tikam belakang

hmmm....aritu....eh..semlaam kot...saya lepak ngn sorg dak dip niyh...dia cam sedih jer...saya n kawan saya merangkap roomate saya merangkap classmate separuh masa merangkap shinchan..hehhe....telah bertanya kepada beliau..."mengapakah anda bersedih??" eh...xder r skema cam2....pas2 dia cter r pasal assignment dia ngn partner dia....dia dok wat keje 2 sorg2...pas2 partner dia xwat paper pon...dia cakap r...dia xnk letak nama partner dia 2...tapi dia xsampai ati.............kitorg cakap wat jer...pas2...saya g klas..balik klas 2..shinchan cter...dia jumpa dak dip 2 dok nanes2...sebab dgr2 kate...partner dia dah anta report 2 bersendirian....*kemungkinan xletak nama dia kot...huhu...cian r kan...n then malam 2....terjumpa dak 2 agi...saya tny r..dah ok ker...dia cakap ok per...saya ty rjiwa raga n perasaan..cmner...ok ker...pas2 dia cter dia kene viva...pas2...xleh jawab...n dia dah nak nanes sgt..cian kan...n guess what..dia dah partner ngn dak 2 sepanjang 3 sem...dia leh thn agi kan..huhu...kalo saya...saya mesti kene mara ngn shinchan..sbb bia org wat cam2..shinchan 2 kan kakak yg garang..hahhah....

kes kedua : aku keliru...hahhaha

ha..ni pasal dak2 yang baik ngn aku...aku panggil dia si A r...dia ni masa aku mula2 kenal dia...dia kapel ngn sorg dak niyh...aku panggil dia si B k....but then 1 day...time aku n shinchan nak balik umah...terserempak A niyh...n waktu 2...ader kawan kitorg...si C...kitorg makan2...n then..masa nak balik..A mintak no fon C..C kim salam kat A...hehhehe.....then..dorg kapel..cepat kan???heheh....but then..masa 2..baru aku n shinchan tau...A 2 sebenarnya dah kapel ngan B...tapi..kitorg suh dia tinggal kan si B 2..coz dia dah der awek....tapi ntah2 cmner...las2 si C ni pon der sker kat org len...ish2...complicated kan??? pas2...now niyh..aku dah xtau si A ni kapel ngn sper...jap kua ngn B..jap ngn C...ish2...xtau nak kater per....mintak2 r 1 ari nnt dia der pilihan yg pasti..bukan aper...cian kat B 2...tunggu dia cam org bodo...kalo aku...blah jer kot...huhuuhuhu....

ish...xlarat lak nak taip panjang2...xper r...len kali jer...hehhe...


4 coretan:

chenta said... Click To Reply!

igt dh lame tak update, hannie nak bt entry cicah lantai..ngee

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hahhaha...
mler g2 gak rasa...
tapi cam malas lak...hahha...

Qaseh Damia said... Click To Reply!

ahahaha...aku taw sape watak2 disini...hurmm...
sgt complicated...
ade sebab dan musababnye sumer ini terjadi...hanya diriku yg memahami~~

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

nnt nak g interview k...