Followers

Kesakitan

www.tips-fb.com

hmm..
saya nak citer something niyh..
rasa2nyer ramai dah tau..
saya nak sambung blaja kan??
jadi saya kene benti keje...
n then saya telah gtau bos2 saya...
n guess what??
dorang ingat saya nak benti sebab takut org mengata...
hello!!
saya bukan jenis cam2 k..
watper saya nak dengar cakap orang kalo saya xsalah..
btol x kawan??
hmm..
aper2 ajer r..
hmm....
cam lega sket kot...
dah cter kat cni...
ntah r..
kadang2 saya xnak r asek cter pasal saya jer kat cni..
nak jugak wat benda lain..
tapi..
kalo xciter..
saya jadi bengang...
boleh x cam2??
hmm...
plik kan..
saya suker tengok blog sis intan 2...
santek..
banyak info...
rajin update..
ish2....
tapi saya dah jarang bcer blog dia..
xder masa...
tp..
kalo dapat bcer...
bcer sampai abeh...
hehehe.....


0 coretan: