Followers

Suami Pertamaku...

www.tips-fb.com


hai alll...saya baru mempunyai masa untuk mengupdate cerita ceriti hidup saya...okeh..byk yang nak diceritakan sebenarnyer..tapi..kiter muler kan ngan moto saye...moto????ye r moto...dl kan saya ader ckp nk bli moto apew...ha..dl saya cakap nk vespa,125z,LC kan???tp..akhirnya....ini r moto yang saya beli...heheh...

hah..ex5???bukan kehendak ku...tapi..ibuku tidak membenarkan daku membeli moto kesukaan ku...huhu...takut daku rempit2 r 2...ish2...hahha...

by the way sehari aku dapat moto ni..aku dah bawak ke ampang...lepak umah member kat saner..time 2 bulan pose...aku kene siapkan report LI..ngan g seri kembangan nyer...kiranya moto ni dah banyak berjasa lak kat aku...hehehe..

k r..sampai 2 jer kot nak citer pasal moto aku...heheh...eh..td gner saya..ni aku lak..kira halal r ek...


8 coretan:

[-AnR-] said... Click To Reply!

waaahhhh...sama plak berand moto kita....kaler jerk x sama...

jaga leklok tau..moto ni feveret si remp-it....kena ada extra locked dan sebaginya....

pasni blehlaa meremp-it bersama ek....ehehehehehehe

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hahha...
ayoon...ayoon...
tq tok reminder 2..
:)

minTanG_teLip2 said... Click To Reply!

pinjAm muLEh dOp> . wewOowewOo

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

eh..eh2...xleh2..hahaha...

Anonymous said... Click To Reply!

kwen sama moto ker..hehe

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

erk...
eleh..bia r nak cakap apew pon..

minTanG_teLip2 said... Click To Reply!

aLa dekOt nYe. . cuLex mOto Uh An

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hahahah..
jgn r...
suami pertama 2...