Followers

Kecemasan

www.tips-fb.com

masa: dah agak lewat petang


tempat: highway karak

keadaan: mencemaskan bangat

hari: 11/10/2009


weyh..mmg ngeri gler kot..tapi b4 2 aku nak ucapkan kesyukuran yang amat sangat pada ALLAH...kerna masih memberi kami kesempatan untuk hidup lagi di muka bumi ini...

eh..kenapakah???
hehhe..okeh2..camni cternyer...

11/10 2 kan sama ngan ari ahad..xcayer?
aku bukak calendar r babe...
dapat aper tipu korg..
eh..lalut...

aku ngan family der open house kat uk perdana...
anak sedara ayah..
kira blah kedah r kan...
pas2...
kan jem tewok minggu lepas...
xder per r..
kitorang ayah pon bawak kete elok2 jer r...
kitorang pon sembang2...
ngah sedap2 sembang 2...
hah...nper???
dah leh agak ker?
jangan potong dulu..
bacer dulu...
ngah sedap2 sembang 2...
tber2 ader moto terjatuh..
aku pon xtau camner jadi cam2...
tau2 jer moto 2 dah jatuh..
n ayah dok lane kanan skali..
so..
mmg xleh elak mner2 r...
tepi kan divider...
tau nper cakap cam2?
sbb moto 2 berguling2...
n hampir terkene kete n ibu yang tercinta...
gler r...
mmg seram..
aku pon dah xleh nak kater aper dah...
nasib masa nak kene kat ibu 2...
moto 2 cam terguling ke tempat len..
ish2...

yang bestnyer...
dak 2 ngan gagah nyer leh bangun dengan sangat cepat okeh..
kalo aku..
hampeh...
sakit babe...
pas2 nampak r kawan dia berlari2 dapatkan dia..
cian dia..
aku xtau r cmner dia nak balik...
moto kawan dia 2 dah pnoh...
moto dia..
aku rasa rosak tewok..
ish2....

2 jer r..
cemas x??
xcemas??
dulik aper aku...
hahhaah....
k r..
da~~~