Followers

Hannie Mintak Maaf Semua

www.tips-fb.com

saya...tak tahu...
saya..bingung...
saya..bersalah...
saya...perlu jaga hati semua orang...
saya rasa..saya ntah...

xtau r...hannie cam bersalah sgt rasa...
antara kawan dan kekasih..
antara family dan kawan..
antara benda ni atau benda 2...

waaaa...apa ni...
ntah r...
hannie tau..
dia bingung...
dia plik..
kami xder aper2...

hannie tau gak...
si dia jeles...
si dia salah paham...

hannie sayang dia..
but...
hannie jenis cam2..
hannie xleh paham dia?
or dia xpaham hannie?

hannie tau..
selepas n3 ni di publish...
akan ada perang besar antara hannie dan si dia...

hannie tau...
akan ada kes ungkit mengungkit...

ntah r...
hannie bingung...
sangat2...
hannie xtau nak citer kat sper...

ader ke org nak dgr?
ader ke org paham?
ader ke org terima pendapat hannie?

hannie xtau..
juz wish...
bnd ni xkn jadi...
hmmm...

owh...
mata saya dah bergenang...
saya xpandai nak kawal hidop saya...
hidop saya hanya mendengar cakap orang...

ntah r...
hmmm...



10 coretan:

[-AnR-] said... Click To Reply!

iisskk apa nak gado2.....lek laa....

tapi darah muda memang cenggitu.....bincang leklok....takder benda xleh settle...

memasing dah besar kan......fikir guna akal fikiran yang waras....bukan kepala yang keras.....okeh??

SaifulAda said... Click To Reply!

ada yg bca pon da bingung..hikhikhik..biase la menda ni akn jd dlm idop supaya kte lbh dpt kawal perasaan dan menda ni jd pengalmn..hehehe ada da kn terok pon..tu yg skng ni jd biol.dan sgt suke wat skandal rmai2..yg ni jgn tiwu la..xbgos.hehehe xpe bg ruang sket dlm kpala tuk rse hepi skejap

++d++ said... Click To Reply!

hannie..
saya cam rasa pernah baca satu entry lebih kurang u punyer kisah..
sapa kata xder sp nak dengar..meh2x kiter moh citer sesama...even kiter xkenal rapat tapi still leh sharekan..:)

MisZ PinKy said... Click To Reply!

hey, nape tuuuu..

namo serabot2..

pk dgn tenang will ya?

msti ade jln penyelesaian kan..

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

AnR;
okeh...tq2...

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

ada;
saya sgt paham cter anda..
heheheh.....

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

++d++;
heheh..
diam2 ajer..
hahahah...

thanks but no thanks...
heheheh

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

deanna;
heheheh....
tq2...
cam dah okeh sket kot...

++d++ said... Click To Reply!

diam2x udeh yer..dah2x kembalikan ceria di blog anda..

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

++d++;
tq2...
heheh..