Followers

Minta Maaf Kawan

www.tips-fb.com

mownink u all...owh..smlm sayer telah dimarah diberi amaran kerna telah menggunakan bahasa yang tidak elok ketika saya sedang sangat mara dengan lelaki itu...apa nak wat...saya dah tulis pon...saya tak kan buang oke...sowi kawan...saya...ye saya r..hanani huda fadzil...kalo mara..memang xberfikir lagi...hanya menulis apa sahaja yang terlintas di kepala ini...biar pun bahasa yang digunakan tidak boleh sesuai dibaca oleh golongan bawah umur...hey..perlukah saya..menukar setting kepada yang sepatutnya?ish...ish..tidak perlu mungkin...oke r..sekali lagi..maafkan saya..kerna menggunakan bahas2 kesat itu hari...saya akan cuba lebih bersopan di lain entry...bukankah entry ini lebih sopan dan skema?entry seperti ini kah yang kamu mahu kawan????




11 coretan:

apiih said... Click To Reply!

kosong jer kat sinih..mne postneyer??

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

erk..
kosong?
elok jer adew tgk..
ish..

minTanG_teLip2 said... Click To Reply!

hAish~ . . .jGn pOst entrY skEmA. . .Xbesh. . .duLik jEp Ape yg UwG nUc katE. . Tite tuLeh . . Ape Yg tite pikir dOwh . . .sO cecApe Yg xsYukEr tUh . . Ape Leh bUat. . hUAhUe~ .b ur seLp . . .hOhOoO~

minTanG_teLip2 said... Click To Reply!

aRr. . .cAtOo Agi. . .Ym ite xLeH MukAk. .wikikik~

minTanG_teLip2 said... Click To Reply!

aRr. . .cAtOo Agi. . .Ym ite xLeH MukAk. .wikikik~

minTanG_teLip2 said... Click To Reply!

aRr. . .cAtOo Agi. . .Ym ite xLeH MukAk. .wikikik~

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

heheh..
semangat den dongar niyh..

GreenWave said... Click To Reply!

hehe...aku no koment lak tetibe

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

gong!!!
no komen jgn komen..huh...

Greenwave said... Click To Reply!

ok.........

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hahahh..
terasa r 2 kunun2...