Followers

duniaKU

www.tips-fb.com

tgh mlm ni...

aku rasa cam nak menulis kat cni...nper ntah..mungkin sbb kebosanan kot...hmm..td..mbr aku bg 1 blog best kt aku...mmg best r blog dak 2...sker aku membacer nyer...pas2 aku terpk...nper aku xleh tulis cam2 ek..mner nyer pergi tulisan2 aku yg dulu 2..nper aku jadi kekeringan idea tok menulis...ntah r...pening paler ni pk...

pas2..sebabkan namo pk lagi...aku pon...wat r assignment aku yg tertunggak banyak 2...hmm..biasa r..nk kene balik redo session..kene r siapkan nak present kan..tapi...aku agak xpuas ati ngn project aku 2..xcam dak sem akhir yg wat..tp..nk btolkan dah xsempat..so...just submit r nanti..hmm..eh..aku nak cter lain..ritu..aku xdapat nak lengkapkan sesetengah coding kat dalam project aku 2..so..aku jumpa r lecturer...dia bagi satu laman web kat aku..aku pon berusaha r mencari coding yang aku nak tu...nasib r jumpa kan..hehe..n malam ni aku pon try2 wat...dapat..n the main point is...aku sangat gumbira...tinggal sket2 lagi jer nak wat...hehe....

k r...aku pon nak akhiri tulisan aku yg ntah paper ni..sper2 yg lalu kat blg ni..n rasa...nak suh aku improve kan tulisan aku ni..comment2 r...aku akan tima ngan ati terbuka...

p/s:- aku nyer ejaan memang susah nak ubah..dah biasa..hehe...cowie...

0 coretan: