Followers

www.tips-fb.com

andai ko mengerti

heart:kenapa?
hannie:aku rindu..
heart:rindu saper?
hannie:rindu dia r...
heart:berbaloi ker?
hannie:berbaloi r wei..aku sayang dia..
heart:dia sayang ko x?
hannie:aku rasa dia sayang aku...
heart:rasa jer??
hannie:hmmm...x...aku yakin..
heart:yakin per?
hannie:dia sayang aku..bukan sayang jer..
heart:dah 2?
hannie:dia cintakan aku..
heart:ye ker?
hannie:ye r..
heart:ko pasti?
hannie:pasti seamat-amat pastinya..
heart:dah 2..napa cari gado?
hannie:ntah..
heart:ntah???ko saja2 ker?
hannie:x..
heart:dah 2?suka cari pasal..
hannie:yup..ntah r...nak dia sedar aku dalam hidup dia..
heart:napa?dia xtau ker ko ada dalam hidup dia..
hannie:ntah..dia...workaholic..
heart:alaa..sabar r..nanti dia layan r ko...
hannie:hmm..oke..aku dengar..
heart:gud girl..

p/s:nper rindu ini perlu datang..xpayah r datang..nnt nyusahkan orang len..pliz..menjauh k..
p/s:kamu..saya rindu kamu..saya xtau knapa..adoiyai..

2 coretan:

Anonymous said... Click To Reply!

maafkan aku..
xpnh lp kn my juz byk keje sekarng....sory k



Dolphin

hannie_luv_vespa said... Click To Reply!

hmm..ok..